ååfesten


Helgen har vart helt okej, förutom att jag har ont i mina fötter
så jag går som ett mongo, haha! Igår gick jag och Charlie från
Skiftinge till hemköp vid lidl, sen från hemköp till skogsängen.
Var där i några timmar och träffade massa folk, sen vid tio gick
jag, issa, sanna och fia till stan för att möta några. Charlie och
alla andra kom vid halvett typ, så de gick in för att kolla kalle
baah medans några stog utanför och väntade. Sen vid två gick
vi till skogsängen igen, och satt där till typ halvfem då vi började
gå hemåt med kija, issa och jesper. Jag, charlie och jepser stannade
vid statiol, kija och issa gick vidare. Började gå igen vid fem,
så var jag och charlie hemma vid klockan sex typ.
Man kan säga att både han och jag slocknade på två röda.

Idag har vi inte gjort nånting.
Sovit. Ätit. Charlie drog och fiskade för ett tag sen,
så jag ska forsätta att inte göra nånting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0