Äntligen!


Halloj.
Skönt med sovmorgon idag, vaknade vid tolv då jag tog
en dusch och gick till farmor där tilda och fanny var.
Vi bakade kanelbullar, åt god mat och hade det trevligt,
så nu är frysen full med nybakade bullar!
När jag kom hem tog jag och Charlie en cykeltur,
han skulle köpa fiskegrejer och vi köpte lite godis (a)
Jag fick även en comviqkompis av han, tack! ♥

Jag vart just klar med min nya design, eller har bättrat
på den lite, så nu får den vara så här framöver, tills det
är dax att byta från blivande mamma till ung mamma! =D

Idag är det en månad kvar tills prinsen är beräknad,
jag vill ha dig här nu nu nu! 34+3, 31 dagar kvar! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0