Dålig start på en bra dag!


Dagen började inte så bra för mid del..
Gick upp vid nio, åt frulle och tog det lugnt,
så skulle charlie på möte i torshälla kvart över
tio, så vi gick ner till cyklarna vid kvart i tio,
men vart är cyklarna då? jo, några äckliga människor,
(jag nämner inte vad för slags människor!) 
har snott båda cyklarna som stod låsta i cykelstället!
Så då var det bara att gå upp igen och ringa och säga att
han inte kommer på mötet och boka ny tid, så gick vi upp tidigt heelt i onödan.
Blir så trött på att man aldrig kan få ha sina cyklar ifred!

Menmen, nog med det. Jag och syster kilade över till min farmor
vid halv ett för att hämta hugobebisen och gick till årbyskogen.
Hon sprang 5km medans jag gick 2,5km med hugo.
Plus att det tar 15 minuter att gå till skogen också,
Vi var ute nästan 1 och en halvtimme så nu har jag gått
min promenad för den här veckan! :D
Har dock skoskav (eller heter det skavsår?)
och blåsor på fötterna, inte så skönt!
När vi kom in igen fick vi god mat och glass till efterätt,
jag verkligen älskar min farmor! (a)

Men nu ska jag gå ut i förrådet och kolla efter mina andra skor,
pusshej, leverpastej

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0