Scary!


Hejsan svejsan, var uppe med tuppen idag igen.
Charlie skulle på någon kurs så jag gjorde han sällskap
vid frukostbordet. Jag somnade om vid nio då mamma 
och alex gått till dagmamman, och jag drömde massa
saker. Och sen nu när jag vaknade vid halvett kommer
jag ihåg en sak jag drömde om, att jag var hemma hos
Sarah Jepsen, och hon hade en svart hörnsoffa och röda
gardiner och massa röda grejer i vardagsrummet.
Sen när jag frågar henne på facebook om hon har en
svart hörnsoffa och rött i vardagsrummet, då har hon det!
Jag har aldrig vart hos henne, eller känner henne knappt heller, helt sjukt..

Nu ska jag börja göra lite våfflor, min älski kommer snart hem.
Får nog se vad som händer senare, pussen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0