Tidsfördriv

Här är sommarlovet 2010 lista som ALLA måste svara på!

1.Gjorde du någonting den här sommaren som du aldrig gjort förut? : Ja massor

2. Ångrar du det? : njaa
3. Har du varit full i sommar? : japp !
4. Har du pussat någon i sommar?: Jadå
5. Isåfall vem? : mitt ex och kompisar
6. Badade du mycket?  typ inte
7. Rökte du? : hänt
8. Snusade du? : Nej
9. Förlorade du någon vän? : nää ?
10. Vilken låt påminner mest om det här sommarlovet? B.O.B Ft Hayley Williams-Airplanes.
11. Vad skiljer det här sommarlovet från förra?: mkt
12. Grillade du mycket i sommar?: jaaa
13. Åkte du vattenskidor? : Nej
14. Blev du tillsammans med någon? : Ja
15. Fick du någon ny kompis i sommar? : jaaa
16. Tror du att nästa sommarlov kommer bli bättre? : svårt men hoppas
17. Har du druckit tills du spytt? aaoo
18. Sårat någon? Ja
19. Förlorat en vän? Jag vet inte
20.Träffat nya människor? Ja
21. Kysst en främling? japp
22. Tagit droger? Nej !!
23. Haft en sommarflört? kan man nog säga
24. Gråtit? japp
25. Skrattat tills du kissat på dig? Haha nej
26. Tältat? jaa
27. Varit vaken en hel natt? Ett par gånger
29.  Badat? Ja
30.  Haft ett förhållande? Ja
31.  Gjort dig riktigt illa? japp , brände mig på moppen.
32.  Gjort några nya percingar/ tatueringar? nej
33.  Läst en bok? Nej
34.  Skickat fel sms med flit? Nej
35.  Suttit vid datan en hel natt? För många gånger
36.  Näckat? Nej
37.  Solat naken? Nej
38.  Fått utegångsförbud? jaa nu har ja de
39.  Sagt “jag älskar dig" och menat det? Ja
40.  Sagt “jag älskar dig" och inte menat det? mm
41.  Varit i slagsmål? nä men tjafs
42.  Pussat någon utav samma kön? jaah
43.  Sjungit högt på ett berg? Näe
44.  Kysst någon i regnet? Ja
45.  Kysst någon i skogen? Ja
46.  Kysst någon du inte borde? Nej
47.  Tappat rösten? Nästan
48.  Varit på festival? a åfesten
49.  Gått upp i vikt? Skulle inte förvåna mig ett dugg
50.  Gått ner i vikt? Nej, det tror jag inte
51.  Brännt dig? Nej
52.  Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Nej
53.  Varit utomlands? Nej
54.  Gjort ett bra köp? Ja
55.  Tagit upp kontakten med en gammal vän? Nej
56.  Haft skadeglädje? Klart man har
57.  Sovit under bar himmel? Nej
58.  Vad kommer du sakna mest? Ingen aning. Solen.
59.  Har du sommarjobbat? nej
60.  Har du svart ärligt på alla frågor? jaaa
Här är sommarlovet 2010 lista som ALLA måste svara på!
1.Gjorde du någonting den här sommaren som du aldrig gjort förut? : ja
2. Ångrar du det? : beror på vad
3. Har du varit full i sommar? : nix
4. Har du pussat någon i sommar?: självklart
5. Isåfall vem? : charliebaby
6. Badade du mycket? jadå
7. Rökte du? : nej!
8. Snusade du? : nej
9. Förlorade du någon vän? : nope
10. Vilken låt påminner mest om det här sommarlovet? hm, vet inte haha
11. Vad skiljer det här sommarlovet från förra?: jag är tjockis! =D
12. Grillade du mycket i sommar?: inte så mkt faktiskt
13. Åkte du vattenskidor? : nä
14. Blev du tillsammans med någon? : nej, men jag firade två år med älskade pojkvän
15. Fick du någon ny kompis i sommar? : ja!
16. Tror du att nästa sommarlov kommer bli bättre? : har ju en underbar son då, så det tror jag
17. Har du druckit tills du spytt? nej
18. Sårat någon? vet inte?
19. Förlorat en vän? nej fortfarande
20.Träffat nya människor? yesbox
21. Kysst en främling? nope
22. Tagit droger? nej!
23. Haft en sommarflört? älsklingen isf
24. Gråtit? japp
25. Skrattat tills du kissat på dig? haha, typ
26. Tältat? nej
27. Varit vaken en hel natt? har jag nog
29.  Badat? jaa
30.  Haft ett förhållande? ja, och har ett nu också
31.  Gjort dig riktigt illa? nej
32.  Gjort några nya percingar/ tatueringar? nix
33.  Läst en bok? många
34.  Skickat fel sms med flit? ingen aning?
35.  Suttit vid datan en hel natt? tror ej
36.  Näckat? vet inte?
37.  Solat naken? nej
38.  Fått utegångsförbud? nej, jag är duktig flicka
39.  Sagt “jag älskar dig" och menat det? jaa
40.  Sagt “jag älskar dig" och inte menat det? nej
41.  Varit i slagsmål? nix
42.  Pussat någon utav samma kön? japp
43.  Sjungit högt på ett berg? nä
44.  Kysst någon i regnet? aa
45.  Kysst någon i skogen? aa
46.  Kysst någon du inte borde? ne?
47.  Tappat rösten? nope
48.  Varit på festival? åfesten
49.  Gått upp i vikt? som tusan
50.  Gått ner i vikt? absolut inte
51.  Brännt dig? litegrann
52.  Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? jahadu av mina gladiatorskor, randigafötter.se
53.  Varit utomlands? nej
54.  Gjort ett bra köp? japp
55.  Tagit upp kontakten med en gammal vän? aa
56.  Haft skadeglädje? ja lite tihi
57.  Sovit under bar himmel? nä
58.  Vad kommer du sakna mest? bebismage, eftersom den försvinner snart.
59.  Har du sommarjobbat? nix
60.  Har du svart ärligt på alla frågor? absolut (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0