Biblan



Skriver ett snabbt inlägg direkt från biblioteket.
Har egentligen inte så mycket att skriva förutom
att min älskade lillasyster fyller år idag, 13 hela år!
Det kändes som att det inte alls var länge sen jag
själv fyllde 13 år och skulle börja högstadiet efter sommaren.
Hoppas iallafall du får en underbar dag, jag älskar dig ♥
Men iallafall, jag vaknade vid halvtio, då Charlie och Mogge
skulle iväg och hjälpa någon att lägga tak, så jag åt frulle
och sen försökte jag lära min lillebror skriva mamma och
pappa men det slutade med att han ritade krokar och svärd
över hela pappret, tror han tröttnade på att skriva massa
P:en som ser ut som en pinne med en bulle där uppe,
ett M som ser ut som en blixt från sidan, osv.
Men han är ju min lilla prins iallafall, hihi.
Jag tog bussen till sporthallen till halvtvå,
så skulle vi gå promenad, så jag tar väll mig en promenad.
Till skiftinge, men vadå, promenad som promenad.
Har inte så mycket mera att tillägga förutom att
jag går in i vecka 18 idag, tiden går så grymt fort!
See you,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0