Ingen rubrik



Sitter här och väntar på att filmen ska ladda klart,
så jag kan lägga mig i sängen och kolla på den, själv! :(
Charlie och min lossaspappa är och fiskar,
men kommer väl hem nångång inatt,
haha, tokiga de är! Men dagen har väl vart helt okej,
har ringt runt massa, eller charlie har, men alltid samma svar,
det är omöjligt.. Blir så jävla sur, nejmen visst min mamma kan
börja supa eller punda, då skulle vi få en lägenhet på direkten.

Hoppas det löser sig till slut.

Gravidförsäkring fixat nu, moderskapsintyg inskickat,
BB-väska-lista skriven, liten bit på vägen är vi iallafall :D
Fick en babysitter av mamma idag, och imorgon skulle de
åka och hämta ett skötbord tror ja, gulliga mamma. ♥

Men nu är filmen klar, godnatt sötisar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0