Stackars mig!



Idag var det föräldragruppen, var inte där sålänge, men pratade lite
om förlossningen och så, haha nu blev jag ännu mera nervös än vad jag redan är!
Gjorde prover och så, allt såg bra ut både hos mig och bebisen.
Förrutom att jag har dåligt blodvärde, och att jag gått upp hela
12kg under hela gravidititen, hittils.. det här lär inte sluta bra, haha!
Men det är sånt som hör till, tur är att de försvinner lika fort sen :D

Jag och Charlie tog cyklarna till stan för att möta mamma sen tandis,
ska dra ut två tänder i slutet av månaden, och ha
värsta glögen vid baktänderna, det fanns inget annat altenativ?
Hmm, det skulle kosta 50tusen att sätta in stifttänder, gör mig rik nutack!
Men nu ska jag äta iallafall, slänger in en vecka-25-bebismage-bild sen om jag orkar :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0