Jag vet, jag är slö.



Har inprinsip jobbat med hotelluppgiften hela dagen, det går sådär.
Hade glömt bort den totalt trots att jag skrev om den för några dagar
sen, men den ska vara inne på fredag, och det kunde jag fetglömma o
m jag inte skulle kommit på det idag. Skriver om Malmköping iallafall,
inte direkt det roligaste jag kunde komma på, men så vart det.

Jag satt i flera timmar igår och försökte ladda hem den där
registreringkoden till thesims3, men hittade den ingenstans!
Så idag hittade jag den hur lätt som helst, men när installationen
laddat halvvägs stängs det av. Någon som vill hjälpa mig?

Charlie ligger och vilar och jag funderar skarpt på att lägga mig
brevid och göra han sällskap. Utan dig Charlie, skulle livet inte
vara desamma, jag älskar dig så mycket, längtar tills vi blir en egen liten familj. ♥






Kommentarer
Postat av: Malin ^^

Den koden man har när man installerar spelet? Den har du väll med i fodralet, varför ladda hem den? :)

2010-05-28 @ 20:35:55
URL: http://mal1nl1ndblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0