Mitt lilla hjärta



Igår fick jag jätteont i magen, och visste inte var det var.
Vart jätteorolig så åkte upp till akuten vid tio och sen vid
tre fick vi göra ett ultraljud, för att se om det var nånting
med bebisen. Men den mådde jättebra, den låg och sprattla
och vinka till oss gjorde den också, hihi :D Den växte som
den skulle och var ungefär 18 veckor gammal som vi trodde
att det var ungefär. Känns fortfarande overkligt att jag
verkligen har ett barn i magen, är så svårt att förstå.
Men nästa vecka ska vi på vanligt ultraljud, då får man se lite bättre.
Hihi, längtar redan efter dig, mitt lilla hjärta ♥

Imorgon ska vi på föräldragruppen, vid halvnio så missar hela
skoldagen då eftersom det slutar efter elva,
menmen det är ingenting att göra åt, haha (a)

Nu ska jag cykla hem med mammas cykel, sen ta bussen till Charliegullet :D
Avslutar inlägget med en gammal bild på mig och älsklingen, pusshej 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0